پرمخاطب ترین تولیدات پخش خانگی درمهرماه ۱۴۰۳ | جوکر۲ در صدر برنامهها
به گزارش اقتصاد معاصر؛بر طبق نتایج این پیمایش، فصل جدید جوکر با ۲۷ درصد مخاطب عمومی پرمخاطب ترین تولید پخش خانگی در این فهرست بوده است. با اینکه مخاطب پیگیر برنامهها نسبت به سریالها به طور متوسط کمتر بوده، اما جوکر از این لحاظ هم بیشترین مخاطب پیگیر را داشته است به صورتی که بیش از نیمی از مخاطبان آن، تمام قسمتهای پخش شده را مشاهده کردهاند.
برنامه گفتگومحور «شبآهنگی» با ۱۵ درصد مخاطب در رتبه بعدی قرار گرفته است، هرچند مخاطب پیگیر آن کمتر است. گلیاپوچ با جذب ۹ درصد مخاطب کمتر از انتظار ظاهر شد و سرگیجه با اینکه از بسترهای مختلف پخش میشد اما در جلب توجه بیشتر از ۳ درصد مخاطبان موفق نبود.
گردآوری دادههای این موج، در روزهای پایانی مهرماه ۱۴۰۳ و در بستر پانل ملی متا انجام شده است. از مخاطبان هر عنوان رسانهای علاوه بر میزان پیگیری، طریق مشاهده آنها پرسیده شده که مواردی از قبیل مشاهده از طریق وبسایت یا اپلیکیشن رسمی بسترهای اینترنتی، مشاهده از ماهواره، مشاهده از طریق شبکههای اجتماعی و پیام رسانها و مواردی از این قبیل لحاظ شده و برای اختصار در گزارش به دو دسته قانونی و غیرقانونی تقسیم بندی شده است.